Monday, May 11, 2009

Hurray!!! Lisan ( period 1 )Done~~



"Selamat petang kepada cikgu dan rakan-rakanmu..
Hari ni saya ingin membentengkan Nilai-nilai tentang novel perlumbaan kedua..."

Today, is my group to benteng de lisan...
n i choose nilai..
Bt make me scared is.. nit benteng in front the friends~~ T.T
die.. i hate tis!!!
Even i don wan, but still nit benteng..
be4 me, that a lot pp benteng ..
of course! got a lot pp cos 紧张 so 4gt it..
bt them be help by other pp even teacher cal us don wan help...
hehe...
then wait wait wait..
i jus released .. bt stil 紧张
finally my turn..
when i wan stand beside ying jie, so she can help me..
bt..
teacher wanted me stand in front the 1st roll..
die lar me! n wan me louder..
so i start my lisan..

刚开始,我还没这么的紧张..

"dalam novel ni, terbanyak nilai termasuk tolong-menolong,bijaksaan,adil dan nilai lain kepada watak tuk kura dan watak2 lain."
可是我开始紧张了!!
还发起抖..
"Nilai tolong-menolong terlihat pada Sang Murai..
.....
.....
....
.....
terima kasih...."
Lastly i finish my lisan..
n i went to c my mark..
is 26/40m..

better.. bt i stil nit try my best..

No comments:

Post a Comment